A kosaram
0
80%-ig
még
5 db

Az iskola megújításának mai útjai III.

Tanulmányok az Országos Pedagógiai Intézet Iskolakutatási és fejlesztési Központjának tudományos kutatásaiból

Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

"Az iskola megújításának mai útjai" címet viselő sorozatunk harmadik kötetét immár az OPI Iskolakutatási Főosztálya jogutódjaként létrejött Iskolakutatási és fejlesztési Központ nevében ajánljuk az... Tovább

Előszó

"Az iskola megújításának mai útjai" címet viselő sorozatunk harmadik kötetét immár az OPI Iskolakutatási Főosztálya jogutódjaként létrejött Iskolakutatási és fejlesztési Központ nevében ajánljuk az iskola korszerűsítésén, megújításán fáradozó szakemberek, kollégáink figyelmébe. S bár az OPI belső szervezetének módosítása következtében a szervezeti keretek változtak, a sorozat célja lényegileg változatlan: a példányszám adta lehetőségekhez képest szélesebb körben megismertetni az iskola fejlesztéséhez közvetlenül kapcsolódó kutatásaink eredményeit, a központ által irányított kísérleteket. Vissza

Tartalom

A szerkesztő előszava 7
Tanulmányok 'A korszerű iskola megvalósításának lehetőségei a többfunkciójú (komplex) intézmény keretei között' című főiránytémából
Telkes József: Iskolapszichológiai és családgondozói tapasztalatok a pécsi Apázai Csere János Nevelési Központban 11
Puruczky Erzsébet: A pécsi Apáczai Nevelési Központ családgondozói rendszerének kialakulása, működése, fejlesztésének lehetséges módozatai 49
Keserű Károly: Egy szervezési résztechnika - az NCM - alkalmazásának első tapasztalatai az Apáczai Nevelési Központban 67
Komlósi Ákosné: A felső tagozatos tanulók motivációs hátterének vizsgálata a nevelési folyamatirányítás optimalizálása érdekében 85
'A nyitott (a közművelődési intézményekkel és szervezetekkel integrált) iskola megvalósításának lehetőségei az általános művelődési központok keretei között' című téma eredményeiből
Eszik Zoltán - Pőcze Gábor - Somorjai Ildikó - Trencsényi László: Honnan hová? (Kutatás az általános művelődési központok útjairól) 131
'A gimnázium korszerűsítésének lehetőségei: modellkísérlet' című téma eredményeiből
Habermann M. Gusztáv: Két gimnázium tanulónépességének szociális környezete: Adatok a szolnoki iskolakísérletben részt vevő szocio-ökonómiai hátteréről 167
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv