1.116.626

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig
Ginop popup ablak bezárása

Új Pedagógiai Szemle 2009/2.

A Magyar Pedagógiai Társaság és az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet folyóirata

Szerző
Szerkesztő
Grafikus
Budapest
Kiadó: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 128 oldal
Sorozatcím: Új Pedagógiai Szemle
Kötetszám: 1
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN:
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva. Angol nyelvű tartalomjegyzéket és összefoglalókat tartalmaz.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg


KÖVETKEZŐ SZAMUNK TARTALMABOL
400 Ft
Hacinóti 'Katalin
A természettudományi nevelés és a fizikaoktatás helyzete a 2008-as tanári felmérés tükrében
ú. illetve az ilyen
¦ lulmányi teljesítményű fiatal •
és elemzésére, majd 'avas-letrehozott egy ad hoc bizottságot, amely a termesz ! gyakat tanító kollégákat egy kér-
dőív kitoítésére az adiitgyüjtés legfontosabb ^
eredményei olva ¦
"M
Tíacjy C. Sciit
A környezeti nevelésben alkalmazott oktatási
színterek, korszerű módszerek hatása a 1
környezettudatos magatartás kialakítására ¦ ?
A környezettudatos magatartás, a környezetért felelős életforma kiala- \ '
kításában nagy szerepet játszik az iskolai oktatás-nevelés. A szerző a \ " \
gyergyóditróiSiklódi Lőrinc Általános Iskola III-VI. osztályos tanulói- . . í
nak körében végzett kérdőíves vizsgálat elemzésével a helyi tantervben - '
szereplő környezeti nevelési programok hatásait, valamint a fejlesztésre váró területeket igyekezett feltárni. Célja, hogy egy empirikus,... Tovább

Fülszöveg


KÖVETKEZŐ SZAMUNK TARTALMABOL
400 Ft
Hacinóti 'Katalin
A természettudományi nevelés és a fizikaoktatás helyzete a 2008-as tanári felmérés tükrében
ú. illetve az ilyen
¦ lulmányi teljesítményű fiatal •
és elemzésére, majd 'avas-letrehozott egy ad hoc bizottságot, amely a termesz ! gyakat tanító kollégákat egy kér-
dőív kitoítésére az adiitgyüjtés legfontosabb ^
eredményei olva ¦
"M
Tíacjy C. Sciit
A környezeti nevelésben alkalmazott oktatási
színterek, korszerű módszerek hatása a 1
környezettudatos magatartás kialakítására ¦ ?
A környezettudatos magatartás, a környezetért felelős életforma kiala- \ '
kításában nagy szerepet játszik az iskolai oktatás-nevelés. A szerző a \ " \
gyergyóditróiSiklódi Lőrinc Általános Iskola III-VI. osztályos tanulói- . . í
nak körében végzett kérdőíves vizsgálat elemzésével a helyi tantervben - '
szereplő környezeti nevelési programok hatásait, valamint a fejlesztésre váró területeket igyekezett feltárni. Célja, hogy egy empirikus, keresztmetszeti vizsgálattal hozzájáruljon annak a bizonyításához, hogy a környezettudatos magatartás tanítható, de a kognitív hatások és követelmények mellett fontos szerepe van az oktatási színtereknek és a korszerű módszereknek, valamint a jól átgondolt, a helyi tanterv részét képező i;movatív környezetnevelési programoknak, a környezeti neveléssel kapcsolatos extracurriculáris tevékenységeknek.
'Kári)áti i^Tndrca - Jtunya JÁária Kísérlet a tanárok IKT-kompetenciája közös európai referenciakeretének kialakítására - a U-Teacher Projekt IL ^
iati<ai kompetenciáit meg- 1,
¦.eredménye <ént létrejött !; l- l K eferenciakeret részletes ílemzé-
- lk az informatikai kompetencií.t i
, szágokban, s mindez hogyan jelenhet
árképzésben. i
Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Új Pedagógiai Szemle 2009/2. Új Pedagógiai Szemle 2009/2.
Állapot:
930 ,-Ft
5 pont kapható
Kosárba