Fülszöveg
KÖVETKEZŐ SZAMUNK TARTALMABOL
400 Ft
Hacinóti 'Katalin
A természettudományi nevelés és a fizikaoktatás helyzete a 2008-as tanári felmérés tükrében
ú. illetve az ilyen
¦ lulmányi teljesítményű fiatal •
és elemzésére, majd 'avas-letrehozott egy ad hoc bizottságot, amely a termesz ! gyakat tanító kollégákat egy kér-
dőív kitoítésére az adiitgyüjtés legfontosabb ^
eredményei olva ¦
"M
Tíacjy C. Sciit
A környezeti nevelésben alkalmazott oktatási
színterek, korszerű módszerek hatása a 1
környezettudatos magatartás kialakítására ¦ ?
A környezettudatos magatartás, a környezetért felelős életforma kiala- \ '
kításában nagy szerepet játszik az iskolai oktatás-nevelés. A szerző a \ " \
gyergyóditróiSiklódi Lőrinc Általános Iskola III-VI. osztályos tanulói- . . í
nak körében végzett kérdőíves vizsgálat elemzésével a helyi tantervben - '
szereplő környezeti nevelési programok hatásait, valamint a fejlesztésre váró területeket igyekezett feltárni. Célja, hogy egy empirikus,...
Tovább
Fülszöveg
KÖVETKEZŐ SZAMUNK TARTALMABOL
400 Ft
Hacinóti 'Katalin
A természettudományi nevelés és a fizikaoktatás helyzete a 2008-as tanári felmérés tükrében
ú. illetve az ilyen
¦ lulmányi teljesítményű fiatal •
és elemzésére, majd 'avas-letrehozott egy ad hoc bizottságot, amely a termesz ! gyakat tanító kollégákat egy kér-
dőív kitoítésére az adiitgyüjtés legfontosabb ^
eredményei olva ¦
"M
Tíacjy C. Sciit
A környezeti nevelésben alkalmazott oktatási
színterek, korszerű módszerek hatása a 1
környezettudatos magatartás kialakítására ¦ ?
A környezettudatos magatartás, a környezetért felelős életforma kiala- \ '
kításában nagy szerepet játszik az iskolai oktatás-nevelés. A szerző a \ " \
gyergyóditróiSiklódi Lőrinc Általános Iskola III-VI. osztályos tanulói- . . í
nak körében végzett kérdőíves vizsgálat elemzésével a helyi tantervben - '
szereplő környezeti nevelési programok hatásait, valamint a fejlesztésre váró területeket igyekezett feltárni. Célja, hogy egy empirikus, keresztmetszeti vizsgálattal hozzájáruljon annak a bizonyításához, hogy a környezettudatos magatartás tanítható, de a kognitív hatások és követelmények mellett fontos szerepe van az oktatási színtereknek és a korszerű módszereknek, valamint a jól átgondolt, a helyi tanterv részét képező i;movatív környezetnevelési programoknak, a környezeti neveléssel kapcsolatos extracurriculáris tevékenységeknek.
'Kári)áti i^Tndrca - Jtunya JÁária Kísérlet a tanárok IKT-kompetenciája közös európai referenciakeretének kialakítására - a U-Teacher Projekt IL ^
iati<ai kompetenciáit meg- 1,
¦.eredménye <ént létrejött !; l- l K eferenciakeret részletes ílemzé-
- lk az informatikai kompetencií.t i
, szágokban, s mindez hogyan jelenhet
árképzésben. i
Vissza