A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig
Ginop popup ablak bezárása

Üzleti gazdaságtan I.

3.4. modul - Az üzleti gazdaságtan marketing alapjai - Tankönyv a középiskolák XI. osztálya számára

Szerző
Budapest
Kiadó: Novoprint Öltevényi
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 43 oldal
Sorozatcím: Ifjúsági szakképzési világbanki program
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 16 cm
ISBN: 963-04-7005-5
Megjegyzés: Második kiadás. Fekete-fehér ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Részlet:
A marketing lényegét, tartalmát, koncepcióját már ismerjük. Ezek tanulmányozásakor a következő kategóriákkal találkoztunk. Vegyük sorra most ezeket! Gondoljunk a marketing lényegére, és... Tovább

Előszó

Részlet:
A marketing lényegét, tartalmát, koncepcióját már ismerjük. Ezek tanulmányozásakor a következő kategóriákkal találkoztunk. Vegyük sorra most ezeket! Gondoljunk a marketing lényegére, és logikus sorrendbe állíthatjuk ezeket a meghatározásokat!
A marketingszervezetek számára a fogyasztói szükségletek, igények jelentik a kiindulópontot. Nézzük először, hogy a látszólag azonos fogalmak, a szükségletek, az igények és a kereslet között milyen különbségeket állapíthatunk meg! Vissza

Fotiadi Ágnes

Fotiadi Ágnes műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Fotiadi Ágnes könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Üzleti gazdaságtan I. Üzleti gazdaságtan I. Üzleti gazdaságtan I.

Néhány lapon ceruzás bejegyzés látható.

Állapot:
940 ,-Ft
5 pont kapható
Kosárba