1.034.898

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A marketing-menedzsment alapjai

Szerző
Szerkesztő
Lektor

Kiadó: Műegyetemi Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 286 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN:
Megjegyzés: Tankönyvi szám: 05042.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

EZ ITT A REKLÁM HELYE!

MIVEL FOGLALKOZIK? A jegyzet a marketing-menedzsment alapvető kérdéseit tárgyalja Ezeket olyan megközelítésben mutatja be és olyan aktuális gyakorlati példákkal illusztrálja, amelyek számot tarthatnak a műszaki egyetemi hallgatók érdeklődésére Napjainkban a világban a mérnökhallgatók tanulmányaihoz is hozzátartoznak olyan üzleti és menedzsment ismeretek, amelyek elősegítik piacképes termékek és szolgáltatások létrehozását, a marketingszemléletű vállalkozást, a sikeres vállalati tevékenységet, A mérnökök szakmai életpályájuk során gyakran kerülhetnek olyan döntési helyzetbe, ahol marketing-menedzsment ismeretekre van szükség.

MIBEN ÚJSZERŰ? A marketing-menedzsment alapvető témáiba ágyazva a hallgatók találkozhatnak olyan újabb - talán rejtélyesnek tűnő - fogalmakkal és szakterületekkel, amelyekre még nincs is megfelelő vagy elfogadott magyar szó. Ilyenek a logisztika, a franchise, a benchmarking, a reverse engineering, a mass customization stb. Azt is... Tovább

Fülszöveg

EZ ITT A REKLÁM HELYE!

MIVEL FOGLALKOZIK? A jegyzet a marketing-menedzsment alapvető kérdéseit tárgyalja Ezeket olyan megközelítésben mutatja be és olyan aktuális gyakorlati példákkal illusztrálja, amelyek számot tarthatnak a műszaki egyetemi hallgatók érdeklődésére Napjainkban a világban a mérnökhallgatók tanulmányaihoz is hozzátartoznak olyan üzleti és menedzsment ismeretek, amelyek elősegítik piacképes termékek és szolgáltatások létrehozását, a marketingszemléletű vállalkozást, a sikeres vállalati tevékenységet, A mérnökök szakmai életpályájuk során gyakran kerülhetnek olyan döntési helyzetbe, ahol marketing-menedzsment ismeretekre van szükség.

MIBEN ÚJSZERŰ? A marketing-menedzsment alapvető témáiba ágyazva a hallgatók találkozhatnak olyan újabb - talán rejtélyesnek tűnő - fogalmakkal és szakterületekkel, amelyekre még nincs is megfelelő vagy elfogadott magyar szó. Ilyenek a logisztika, a franchise, a benchmarking, a reverse engineering, a mass customization stb. Azt is megtudhatják egyebek között, hogy hogyan vélekedik a marketing a termék minőségének az összetevőiről és mi köze a TQM-nek a marketinghez. A hazai tankönyvekhez képest újdonságot képvisel még, hogy a jegyzet részletesebben tárgyalja a termékinnovációt, foglalkozik az eladószemélyzet - pl. a mérnök üzletkötők - tevékenységével és menedzselésének a fő területeivel, továbbá a versenytárgyalás, az ajánlatkészítés kérdéseivel, a vevőszolgálat fő tevékenységeivel az ipari piacon.

MIÉRT PRAKTIKUS? Amellett, hogy a jegyzet sok gyakorlati példát, esetet bemutat, az egyes fejezetek végén részletes kérdéssorok, a legvégén pedig gyakorló feladatok találhatók azzal a céllal, hogy ezek segítsék a tananyag jobb megértését, feldolgozását. A felhasznált és ajánlott irodalom jegyzéke reméljük, meggyőzi a hallgatókat arról, hogy gazdag szakirodalomból válogattunk, s a legújabb nemzetközi publikációkat is felhasználtuk, amikor összeállítottuk a jegyzetet.

KINEK AJÁNLJUK? A jegyzetet különböző szakok hallgatóinak és különböző tantárgyi kiméretekhez ajánljuk. Ajánljuk első helyen a műszaki menedzser és a terméktervező hallgatóknak, akik a BME-n a legnagyobb óraszámban hallgatják a tárgyat. Ajánljuk továbbá olyan modulok hallgatóinak, ahol a menedzsment tárgyak jelentősebb szerepet játszanak. Végül ajánljuk mindazoknak a hallgatóknak, akik a választható tárgyak listáját áttekintve döntenek a Marketing mellett. Emellett reméljük, hogy a posztgraduális képzésben résztvevő hallgatók is eredményesen forgathatják. Vissza

Tartalom

BEVEZETÉS
1. A MARKETING ALAPFOGALMAI
2. A STRATÉGIAI TERVEZÉS ÉS A MARKETINGSTRATÉGIA
3. A MARKETING INFORMÁCIÓRENDSZER
4. A VÁLLALAT PIACA
5. A FOGYASZTÓI MAGATARTÁS
6. A BESZERZŐI MAGATARTÁS
7. TERMÉKPOLITIKA
8. ÚJ TERMÉKEK TERVEZÉSE ÉS PIACI BEVEZETÉSE
9. ÁRPOLITIKA
10. AZ ÉRTÉKESÍTÉSI RENDSZER
11. MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ
12. NEMZETKÖZI MARKETING
GYAKORLÓ FELADATOK, TESZTEK
FELHASZNÁLT ÉS AJÁNLOTT IRODALOM
RÉSZLETES TARTALOMJEGYZÉK

Vágási Mária

Vágási Mária műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Vágási Mária könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv