A kosaram
0
MÉG
4000 Ft
a kedvezményes
házhoz szállításig

Magyar Pedagógia 1996/4.

A Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata - 96. évfolyam 4. szám

Tartalom

TANULMÁNYOK
Gediminas Merkys: A materialista dialektika ismeretelméleti tanulságai a pedagógiában 319
Vajda Zsuzsanna: A budapesti pszichoanalitikusok rendhagyó nézetei a gyermeki természetről és a nevelésről 329
Kontra József: A probléma és a problémamegoldó gondolkodás 341
Fedinek Csilla: Kárpátalja közigazgatása és tanügyigazgatása 1938-1944
között 367
SZEMLE
Illyés Sándor: A Nemzeti Alaptanterv és a fogyatékos gyermekek iskolai fejlesztésének tartalmi szabályozása 377
Várnagy Elemér: Ciszterciek és pedagógia 383
Kurtán Zsuzsa: A nyelvpedagógia szaknyelvi komponense a tantárgypedagógiák és az általános didaktika összefüggéseiben 389
Kiss Tihamér: Piaget pszichológiájának és a didaktikai elveinek hatása hazánk
oktatás-metodikájára a IX-XX. században 397
KÖNYVEKRŐL
Csíkos Csaba: Ferenczi Gyula és Fodor László: Oktatáselmélet és oktatásstratégia 407
Németh András: Mészáros István két könyvéről 409
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Magyar Pedagógia 1996/4. Magyar Pedagógia 1996/4.

A lapélek kissé foltosak.

Állapot:
540 Ft
270 ,-Ft 50
2 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Magyar Pedagógia 1996/4. Magyar Pedagógia 1996/4.
Állapot:
540 ,-Ft
4 pont kapható
Kosárba