| Kiadó: | Nemzeti Tankönyvkiadó |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 107 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 16 cm |
| ISBN: | |
| Előszó | 5 |
| Integráció az iskolában | 7 |
| Az integráció mint folyamat | 20 |
| Tíz tézis a fogyatékos gyerekek integrálásáról | 29 |
| Beszámoló egy a tanulási nehézségekkel küzdő gyermekek integrált oktatása témakörben végzett iskolakísérletről | 34 |
| Elkülönítő és integrációs iskolaformák hatása tanulási akadályozott gyerekekre | 52 |
| Az integrált iskoláztatás hatásai tanulási akadályozott gyerekek és tanáraik ítéletében | 57 |
| A fejlesztő oktatás megítélése tanulásban akadályozott integrált tanulók által | 71 |
| Iskolai nehézségekkel küzdő, magatartási problémákatmutató gyerekek szociális kompetenciájának fejlődése és integrációja | 83 |
| Az integráció és a munkaoktatás az Amerikai Egyesült Államokban | 92 |
| Áttekintés az akadályozott és ép tanulók együttes oktatása érdekében tett intézkedésekről | 99 |
| Integrálhatók-e a tanárok a társadalomba? | 106 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.