1.035.017

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Erők és eredők

A pedagógusok munkaerő-piaci helyzete és szakmai továbbfejlődése: nemzetközi kitekintés és hazai gyakorlat

Szerző
Szerkesztő
Lektor

Kiadó: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 209 oldal
Sorozatcím: Tények és érvek
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 978-963-682-683-3
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg


A kötet nyitó tanulmánya a pedagógusok foglalkoztatási és bérviszonyairól ad áttekintést, a következő három pedig a szakmai továbbfejlődésük hazai gyakorlatára fókuszáló kutatás eredményeit tárja az olvasó elé.
Közismert, hogy a tanulói eredményesség legfőbb iskolai zálogát a minőségi tanári munka jelenti. Miközben ennek összetevőit egyre differenciáltabban tudjuk vizsgálni, a legjobbakat nem mindig sikerül a pályára vonzani, megtartani, illetve a gyakorló pedagógusok szakmai továbbfejlődését megfelelő hatékonysággal segíteni. Az érintettek négy csoportjában - pedagógusok, iskolavezetők, képzőintézmények képviselői és helyi oktatásirányítók - 2010-ben készített, félig strukturált interjúk alapján feltáruló hazai kép és nemzetközi tapasztalatokkal való összevetése arra a tanulságra vezetett, hogy a stratégiai célkitűzések sorsa alapvetően a megvalósítás részleteitől függ. Az implementáció egy-egy hibás lépése a szándékolttal ellentétes hatást is eredményezhet. Ennek feltárása... Tovább

Fülszöveg


A kötet nyitó tanulmánya a pedagógusok foglalkoztatási és bérviszonyairól ad áttekintést, a következő három pedig a szakmai továbbfejlődésük hazai gyakorlatára fókuszáló kutatás eredményeit tárja az olvasó elé.
Közismert, hogy a tanulói eredményesség legfőbb iskolai zálogát a minőségi tanári munka jelenti. Miközben ennek összetevőit egyre differenciáltabban tudjuk vizsgálni, a legjobbakat nem mindig sikerül a pályára vonzani, megtartani, illetve a gyakorló pedagógusok szakmai továbbfejlődését megfelelő hatékonysággal segíteni. Az érintettek négy csoportjában - pedagógusok, iskolavezetők, képzőintézmények képviselői és helyi oktatásirányítók - 2010-ben készített, félig strukturált interjúk alapján feltáruló hazai kép és nemzetközi tapasztalatokkal való összevetése arra a tanulságra vezetett, hogy a stratégiai célkitűzések sorsa alapvetően a megvalósítás részleteitől függ. Az implementáció egy-egy hibás lépése a szándékolttal ellentétes hatást is eredményezhet. Ennek feltárása megfelelő adatgyűjtéseken alapuló elemzést igényel, majd az így kapott áttekintés összevetése más, hazai és nemzetközi eredményekkel segítheti a döntéshozókat a megfelelő megoldások megtalálásában. Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Erők és eredők Erők és eredők Erők és eredők

A borító védőfóliája enyhén felhólyagosodott.

Állapot:
2.640 Ft
1.840 ,-Ft 30
17 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Erők és eredők Erők és eredők
Állapot:
2.640 ,-Ft
24 pont kapható
Kosárba
konyv