1.035.014

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Embléma.hu

Logo design in Hungary/Emblématervezés Magyarországon 1989-2004

Szerkesztő
Fordító
Lektor

Kiadó: Stalker Studio Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 300 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 17 cm x 17 cm
ISBN: 963-216-964-6
Megjegyzés: Angol nyelvű előszóval. Színes illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Ez a könyv az elmúlt másfél évtized emblémáiból ad ízelítőt, s mint ilyen, afféle "lenyomatként" is szolgálhat, mégpedig a rendszerváltozás lenyomataként akár politikai, társadalmi, illetve... Tovább

Előszó

Ez a könyv az elmúlt másfél évtized emblémáiból ad ízelítőt, s mint ilyen, afféle "lenyomatként" is szolgálhat, mégpedig a rendszerváltozás lenyomataként akár politikai, társadalmi, illetve gazdasági; akár pedig kulturális értelemben. Az alábbiakban felsorakozó emblémák - avagy mai közkedveltebb nevükön: logók -, mindazokról a mélyreható változásokról tanúskodhatnak, melyek a közelmúltban mindannyiunk, szűkebben pedig a grafikus szakma életét is alapjaiban formálták át.
'90-ben a demokratikus jogállam, s a szabad piacgazdaság megteremtése mellett tettük le a voksot, ám a páratlanul gyorsan változó körülmények legtöbbjére, jelesül is a közéleti és üzleti nyilvánosságban nélkülözhetetlen arculatépítés új kihívásaira, a sajtó és a politikai pártok mellett első sorban természetesen az egymással immár érdemben versengő cégek reagáltak a leggyorsabban. Addig soha nem látott márka- és cégarculat-építési dömping ideje köszöntött ránk, amely - amellett, hogy új lehetőséget adott az alkalmazott grafika számos szakterületének - elképesztő mértékű jelszaporulatot eredményezett, s ez a "márkazűr" (brand fatigue) már-már olyan bábeli jelzavarhoz vezetett el, ahol immár a logók jelszerűsége is megkérdőjeleződni látszik olykor. Ehhez a nagyszabású jelinflációhoz természetesen nem csupán a nekiiramodó szabadpiac, de az új - főként digitális - technológiák is nagyban hozzájárultak. A számítógép ugyanis teljes mértékben megváltoztatta a tervezés folyamatát és körülményeit. Vissza
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv