| A gyorskocsi nyomvonalán... - hetenként ötször Pestre | 5 |
| Ember és vasut... - hálózattá nő - | 6 |
| Teherhordó szekerek... - Szemere Erélyessége | 8 |
| Vác után Szolnok... - ország előtt a jvaslat - | 9 |
| "Összeköttetés éjszakkal"... - "építtessenek országosan" - | 11 |
| Pest helyett Bécs - a Társaság kötelezettsége - | 12 |
| A népesség négyötöd része... - a Szinván nem megy át - | 15 |
| A vaspálya udvara... - árok vette körül - | 16 |
| Egyenes az országuthoz... - ami 125 éves - | 18 |
| Az elmaradt ünnepség ... - "város végén a vasut" - | 20 |
| 72 mozdony és szerkocsi... - hatalmas osztalék - | 23 |
| A vasut és a város... - fakerités Zsolcáig - | 24 |
| Pest-Miskolc ünnepélyesen... - "diszlakomák rendeztettek" - | 24 |
| Vasut a Szinván át... - a "miskolci pályaudvar" - | 25 |
| Felesleg három millió... - negyedosztályon állva - | 27 |
| Rosszabbul fizettek... - eröltetett program - | 29 |
| Kerités egy kilométer... - Üzletvezetőség a tisztilakban - | 30 |
| Vasárnapi munkaszünet... - 10 óra munkaidő | 32 |
| Szürke helyett vörös... - Párizsban a mozdonymodell | 34 |
| Korszerüsit a MÁV... - valóságos gyárváros - | 36 |
| A Tiszai bővitése... - szegényebbek lennénk - | 39 |
| Mozdonyszin épitése... - agyar gipszpólyában - | 42 |
| Széntér épitése... - a facsarnok halála - | 47 |
| A három 8-as... - sztrájkok évei - | 47 |
| Vasuti vörös gárda... - elrejtett fegyverek - | 48 |
| Itél a biróság... - csökkenő kereset - | 52 |
| Felszaggatott sinek... - újra indul a vasut - | 53 |
| Mozgalom a Fütőházból... - az első dieselmozdony - | 56 |
| Mozgalmas évek... - a jó öreg Tiszai - | 59 |
| A gőzmozdony bucsuja... - nem megy tovább - | 64 |
| Utószó... - teljesség igénye nélkül | 66 |
| A felhasznált források | 67 |
| Szövegközti forrásrautalás | 69 |
| Tartalomjegyzék | 71 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.