A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Viselkedés-kultúra

Szerző
Lektor

Kiadó: Hunfalvy Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 162 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 21 cm x 15 cm
ISBN:
Megjegyzés: Megjelent 500 példányban. Fekete-fehér ábrákkal, illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Szokatlan és egyedi kiadványt tart kezében az olvasó és az azt tankönyvként használó diák. Szokatlan, mivel egy új tantárgyhoz készülő könyv semmiféle tankönyvi előzményekre nem támaszkodhat.... Tovább

Előszó

Szokatlan és egyedi kiadványt tart kezében az olvasó és az azt tankönyvként használó diák. Szokatlan, mivel egy új tantárgyhoz készülő könyv semmiféle tankönyvi előzményekre nem támaszkodhat. Egyedi, mivel nem a protokoll és illemtan üzleti szabályait szokásosan sorbavevő jegyzet készítése, hanem a viselkedés személyiségkultúra-beli háttértényezőit, önkifejezési, kommunikátori jellemzőit, a sikeres külső marketinghez szükséges belső marketing alapjait, s a kulturált személyiségközlés külső és belső hátterét megmutató könyv összeállítása volt a szerző célja. Mindez természetesen didaktikus, figyelembe veszi a tantárgy céljait, a tantervre alapoz, s a legfrissebb kiadványokra és audiovizuális úton közölt ismeretekre támaszkodik. A javasolt irodalom és a feladatok pedig az otthoni felkészülést segítik. A tankönyvhöz szöveggyűjtemény is tartozik, amelynek elsősorban az a célja, hogy kedvet adjon a tananyagban való elmélyüléshez. Vissza

Tartalom

SAROKPONTOK 7
1. A viselkedéskultúra alapjai 9
A kapcsolattartás két sajátos formája: az írás és a telefonálás 13
A közvetlen emberi kommunikáció csatornái 19
A kulturális szignálok kommunikatív jelentősége ma 24
Hatékony kommunikáció a partnerekkel való kapcsolattartásban 30
Értsünk egyformán! - alapfogalmak 37
SZEMÉLYES TŐKE 41
2. A személyiség és szerepe a kommunikációban 43
Önkifejezés, személyiségközlés, személyes hatáseszközök a kommunikációban 49
A hatékony kommunikáció feltételei 51
Egyéni arculatteremtés és -formálás, a személyiségsiker alapjai 57
A tőkeképző önismeret 57
A komplex hatás alapelemei 59
Kommunikációs gyakorlatok 69
A tizenkét közléssorompó 74
SZOKÁSOK, ELŐÍRÁSOK, SZABÁLYOK 81
3. Viselkedés, etikett és protokoll a gyakorlatban 82
A jó megjelenés - fél siker 83
Új szerepek - új kihívások 85
Szeressük önmagunkat! 86
Új külső kerestetik 90
Hogyan nézünk ki? 92
Kapcsolatfelvétel és tárgyalás 97
PRÓBÁLD KI MAGAD! 107
4. Illemtan és protokoll az üzleti világban és a vendéglátásban 109
Üzleti etikett 111
Vendéglátás 117
A vendéglátás protokollja - a protokolláris vendéglátás 127
Álló alkalmak 129
Sajtótájékoztató 137
GYAKOROLTATÓ TRÉNING, NAPI TEMATIKÁK 142
5. Gyakoroltató tréning 144
AJÁNLOTT IRODALOM ÉS SEGÉDANYAGOK 147
FÜGGELÉK 151
A viselkedéskultúra tantárgy tanterve 153
Tematikus egységek 153
Az üzleti kommunikáció 156
A tananyag részletezése 157

Dr. Koncz István

Dr. Koncz István műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Dr. Koncz István könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv