IS THERE A METHOD TO OUR MADNESS WHEN IT COMES TO SHOPPING?
"So why has the book become a bestseller? Because the author knows more about how we shop than we do. Reading it, you start to feel as if you could - and perhaps should - become a thinking, rather than a visceral purchaser, a smart not silly venturer into the retail jungle." Financial Times
"Why did I buy that? How many times have you asked yourself that question? Paco Underbill just might have the answer." Guardian
"What Underhill offers in this delightful and engrossing book is a primer in the science of shopping The effect of reading this book is that of being alternately entertained by hilarious stories and enlightened by trenchant observations." Newsday
"Finally, a book about the science of retailing. If you are a retailer or sell through retailers, Paco Underbill's book is a must read. For everyone else, it's a fun read!" Al Ries, co-author of The 22 Immutable Laws of Branding
"A must read book for anyone...
Tovább
Fülszöveg
IS THERE A METHOD TO OUR MADNESS WHEN IT COMES TO SHOPPING?
"So why has the book become a bestseller? Because the author knows more about how we shop than we do. Reading it, you start to feel as if you could - and perhaps should - become a thinking, rather than a visceral purchaser, a smart not silly venturer into the retail jungle." Financial Times
"Why did I buy that? How many times have you asked yourself that question? Paco Underbill just might have the answer." Guardian
"What Underhill offers in this delightful and engrossing book is a primer in the science of shopping The effect of reading this book is that of being alternately entertained by hilarious stories and enlightened by trenchant observations." Newsday
"Finally, a book about the science of retailing. If you are a retailer or sell through retailers, Paco Underbill's book is a must read. For everyone else, it's a fun read!" Al Ries, co-author of The 22 Immutable Laws of Branding
"A must read book for anyone doing business in today's complex shopping environment. Paco has the ability to explain the dynamics of today's retail environment." Daniel J. Brestle, President, Estee Lauder Inc.
Vissza
Google, Facebook, Apple, Microsoft fiókkal való belépés/regisztráció eseténautomatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Elfelejtett jelszó
Kérjük, adja meg azonosítóját, és a hozzá tartozó email címet, hogy jelszavát elküldhessük Önnek!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Azonosító név/E-mail cím* Azonosító és e-mail cím megegyező
E-mail cím*
(2009 március óta a regisztrált ügyfelek azonosító neve megegyezik az email címmel)
Ha az azonosítóját sem tudja megadni, kérjük, hívja az ügyfélszolgálati vonalat:
+36-62-452-833
1
2
3
Regisztráció
Regisztráció
Regisztrációja sikeresen megtörtént.
Megadott e-mail címére megerősítő e-mailt küldtünk. Ahhoz, hogy a regisztrációja véglegesedjen, és le tudja adni rendeléseit, kérjük, kattintson a levélben található linkre. A megerősítő link a kiküldéstől számított 48 óráig érvényes, ezután a regisztrációs adatok törlésre kerülnek.
Kérjük, jelölje meg az érdeklődési körébe tartozó témaköröket!
Regisztráció
Az ön által megjelölt témakörök:
Temakor_1
Beállíthatja, hogy emailben értesítőt kapjon az újonnan beérkezett példányokról a bejelölt témaköröknek megfelelően.
Beállított értesítőit belépés után bármikor módosíthatja az Értesítő menüpont alatt:
létrehozhat új témaköri értesítőt
inaktiválhatja értesítőjét, ha éppen nem kíván a megadott témában értesítőt kapni
törölheti véglegesen az adott értesítőjét
szerkesztheti jelenlegi értesítőjét, ha még részletesebben szeretné megadni mi érdekli.
Az Ön választása alapján naponta vagy 3 naponta kap tőlünk emailt a beállított értesítőjéről.