1.035.157

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

10. Marketing Konferencia 2000

Siófok 2000. november 15-17. Hotel Ezüstpart

Tartalom

A konferencia támogatói 5
A konferencia kiállítói 5
A konferencia programja 8
Nyitó plenáris ülés 10
Kandikó József. Trendek és fejlődés az európai piacon 11
Kasimir M. Magyar: Kedv a veszélyes marketinghez 12
1. Szekció - Az értékesítés kulcskérdései vezetői szemel 23
Szántó András: Bevezető 24
Kis-Kéry Zoltán: A „második hely erősítése értékesítési technikákkal 26
Bodó Péter: Ügyfélorientált munkatársak - ügyfélorientált vállalkozás. 27
Szavak vagy valóság?
Thomas L. Hegedűs: Kikkel versenyzünk Európában? A márka értéke és helyzete 28
a kereskedelemben sokrétű célcsoportok között
2. Szekció - Business to business marketing 44
Ötvös Károly: Kutatás a magyar vállalatok anyaggazdálkodási szervezetéről, 45
és beszerzési viselkedéséről
Bűdy László: CRM lehetőségei megvalósításának technikái az ipari marketingben 48
Papp Attila: Ügyfélkapcsolat menedzsment 59
Fajszi Bulcsú: Elemzések a gyakorlatban 74
Beck György: High-tech termékek személyes eladásának sajátosságai 91
Sibelka György: A kapcsolati marketing és a lobbi szerepe az állami 92
beszerzések gyakorlatában
3. Szekció - Szolgáltatásmarketing 95
Biró Péter: Bevezető 96
Szántó Szilvia: A középpontban: a hallgatók, mint vevők 98
Niklai Péter: Marketing kihívás: a mindennapi életminőség átalakulása 109
Skriba Judit: Marketing kihívás: az információéhség 111
Terták Ádám: Marketing kihívás: a szervezetek mindennapi életminőségének átalakulása 112
Tisza Éva - Bartók Béla: Marketing kihívás: testreszabott ajánlatok, avagy hogyan 114
szolgáljuk és alakítsuk az ügyfél igényeit
4. Szekció - Fogyasztás, fogyasztói magatartás 118
Kozák Ákos: Tíz év a fogyasztásban /Riport a fogyasztói panelek adatai alapján/ 119
Horváth Annamária: Vásárlóerő és fogyasztói szokások Közép- és Kelet-Európában 120
Hofmeister Tóth Ágnes: Mit mutat a Fogyasztói Bizalom Indexe? 137
Simon Judit: A kiskereskedelmi index változásai. A kereskedelmi és termelői márkák szerepe a fogyasztásban 141
Törőcsik Mária: Empatikus marketing - a fogyasztó megértésének trendje 143
Mészáros József: A médiahasználat és a fogyasztói-, vásárlói magatartás összefüggései 147
5. Szekció - Marketing az új médiában 156
Breitner Miklós: Nyomtatott média - A vég kezdete, vagy a kezdet vége
Szenes Gábor: Speciális marketing eszközök az új médiában
Farkas Sándor: Az adserverek logikája 159
6. Szekció - Kereskedelmi marketing 161
Fixler László: Bevezető 162
Legyenek-e illúzióink? 162
Murányi László: Egyéniség és azonosulás - kereskedő a kiskereskedelmi hálózatban 164
Lengyel Emőke: Márka-e már a kiskereskedelmi hálózat? 166
Kern Nándor - Györffy Zsolt Különleges eladási mód a prémium osztályban - 186
jelszó: Volvo direct go, avagy prospectorok és ownership consultantok - egy kísérlet első tapasztalatai
Szilvay Miklós: Hogyan segít az NLP az eladásban, avagy van új a Nap alatt? 187
Nyerges Attila: Minőségi munka a személyes eladásban 189
Networking 191
Tóth Tamás: Globál-lokál marketing 192
7. Szekció - Márkamenedzsment 193
Bauer András: Bevezető 194
Takács Mihály: A márkaérték meghatározása és mérése 195
Nagy Imre - Poór Zoltán: Valdor - márka építés a baromfi piacon 198
Rédey Péter. Hogyan növekedjünk egy csökkenő piacon? 200
Nádasi Katalin: A márkakiterjesztések elméleti kérdései 228
8. Szekció - High-tech a marketingben 235
Tonk Emil: Bevezető 236
Eszes István: Vírusos marketing 237
Klenovszki János: Online reklámok iránti attitűd 239
Druzsbaczky Ildikó: Internetes jövőnk - webmarketing.hu 240
Salamon Éva: High-tech marketing eszközök a FOTEXNet.hu-n 241
Terei Gábor: A térinformatika a marketing szolgálatában 251
Laskó Judit: Közterületi média-optimalizáció a térinformatika eszközeivel 253
Ottlik András: Digitális panorámatechnika a marketingben 256
Domán András: Telemarketing a legújabb technikák sodrában 257
Szabó Kristóf: Az internet és az e-világ marketing aspektusai a bankok életében 259
9. Szekció - Marketing: kultúrák közötti kommunikáció 273
Szabóné Pataky Eszter: Bevezető 274
Borgulya Istvánné: A magyarországi vállalatok kommunikációs gyakorlatának 275
átalakulása, külpiaci hatásra
Pálinkás Jenő: Marketing és informatikai kultúra 278
Olach Zoltán: Üzleti kultúra és marketingetika bel- és külföldön 279
Józsa László: Stratégia és kultúra 280
A konferencia résztvevőinek listája 284
A Magyar Marketing Szövetség klubjai 292
A Magyar Marketing Szövetség szakértői 293
Tájékoztató a Magyar Marketing Szövetségről 296
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv