kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Tankönyvkiadó Vállalat |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 358 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 17 cm |
| ISBN: | |
| Megjegyzés: | 180 fekete-fehér ábrával illusztrálva. Kézirat. Tankönyvi szám: J11-1016. |
| Ács Pál: A szerkesztő előszava | 9 |
| Szerencsi Sándor: Bevezetés | 11 |
| Papp Olga: A halmazok és a logika témakör tanítása | 17 |
| Tananyag, követelmények | 19 |
| A témakör tanításáról | 20 |
| A témakör anyagának részletes feldolgozása | 26 |
| Előkészítő játékok a munkaeszközök megismerésére | 26 |
| A halmazfogalom alakítása | 29 |
| Halmazok, állítások | 34 |
| Tulajdonságok, nyitott mondatok | 44 |
| Részhalmaz, kiegészítő halmaz, alaphalmaz | 50 |
| Tulajdonságok, halmazok kapcsolatai | 54 |
| Következtetések | 73 |
| Folyamatábrák | 74 |
| Feladatok | 77 |
| Felhasznált irodalom | 78 |
| Szerencsi Sándor: A számtan és az algebra témakör tanítása | 79 |
| Számok | 82 |
| A gyermek számfogalmainak fejlődése | 82 |
| A számok matematikai háttere | 84 |
| A tananyag és a követelmények | 87 |
| Az anyag feldolgozásának módszertani ismertetése | 89 |
| Feladatok, gyakorlatok | 112 |
| Műveletek | 114 |
| A műveletek tanításának célja, feladata, elvei | 116 |
| A tanítás anyaga és a követelmények | 117 |
| Az anyag feldolgozásának módszertani leírása | 118 |
| Feladatok, gyakorlatok | 157 |
| Nyitott mondatok | 161 |
| A nyitott mondat matematikai értelmezése | 161 |
| A tananyag és a követelmények | 165 |
| A nyitott mondatok kiegészítése és igazságának eldöntése | 165 |
| A nyitott mondatok megoldásai próbálgatással, közelítéssel, lebontogatással és mérlegelvvel | 167 |
| Egyező igazsághalmazú nyitott mondatok, adott igazsághalmazokhoz nyitott mondatok, két nyitott mondat közös megoldásainak keresése | 169 |
| Feladatok, gyakorlatok | 170 |
| Szöveges feladatok | 172 |
| A szöveges feladatok fogalma, osztályozása, jelentősége | 173 |
| A tananyag és a követelmények | 176 |
| A szöveges feladatok megoldásának és tanításának folyamata | 177 |
| Feladatok, gyakorlatok | 182 |
| Szerencsi Sándor: A relációk, függvények, sorozatok témakör tanítása | 185 |
| Relációk | 187 |
| Matematikai alapismeretek | 187 |
| A tanítás anyaga és a követelmények | 191 |
| A feldolgozás módszertani ismertetése | 191 |
| Feladatok, gyakorlatok | 195 |
| Függvények | 197 |
| Matematikai alapismeretek | 197 |
| A tanítás anyaga és a követelmények | 201 |
| A feldolgozás módszertani ismertetése | 202 |
| Feladatok, gyakorlatok | 215 |
| Sorozatok | 217 |
| Matematikai alapismeretek | 217 |
| A tanítás anyaga és a követelmények | 221 |
| A feldolgozás módszertani ismertetése | 221 |
| Feladatok, gyakorlatok | 225 |
| Papp Olga: A geometria, mérések témakör tanítása | 233 |
| Tananyag, követelmények | 235 |
| A témakör tanításáról | 239 |
| A témakör anyagának részletes feldolgozása | 244 |
| A sík- és a térgeometria elemeinek tanítása | 244 |
| A geometriai transzformációk tanítása | 267 |
| A mérések tanítása | 288 |
| Topológia, gráfok | 309 |
| Helymeghatározás (koordinátageometria) | 326 |
| Merőleges vetület | 327 |
| Feladatok | 328 |
| Felhasznált irodalom | 330 |
| Szerencsi Sándor: A kombinatorika, valószínűség, statisztika témakör tanítása | 331 |
| Kombinatorika | 333 |
| Matematikai háttér | 334 |
| Tananyag, követelmények | 336 |
| A kombinatorika tanításának jelentősége | 338 |
| A feldolgozás módja | 339 |
| Feladatok, gyakorlatok | 341 |
| Valószínűség | 343 |
| A valószínűség fogalma és mérése | 343 |
| A tananyag és a követelmények | 346 |
| Az anyag feldolgozásának módszertani ismertetése | 347 |
| Feladatok, gyakorlatok | 351 |
| Statisztika | 352 |
| Tananyag, követelmény, módszertani leírás | 354 |
| Feladatok, gyakorlatok | 355 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.