| Kiadó: | Közgazdasági és Jogi Könyvkiadó |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 165 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 18 cm x 12 cm |
| ISBN: | 963-222-197-4 |
| Megjegyzés: | Timár János szerző által dedikált példány. |
| Bevezető | 7 |
| Gondolatok a fogalmakról és az elméleti alapokról | 15 |
| Az alapfogalmakról | 17 |
| Az oktatástervezés oktatásgazdaságtani elméleti alapjai | 24 |
| Az oktatástervezés tervelméleti alapjai; a tervezés tartalma és fő feladatai | 31 |
| Az ötvenes évek kísérletei | 39 |
| A munkaerő-megközelítésen alapuló oktatástervezés | 41 |
| Kísérlet a tervezési módszerek "tökéletesítésére" | 50 |
| A szakmunkaerő-szükséglet tervezési módszertanának kritikája | 54 |
| Az oktatáspolitika és az oktatástervezés hibái és fogyatékosságai | 58 |
| A 60-as évek reformkkorszaka | 65 |
| A szocioökonómiai megközelítésen alapuló oktatástervezés tervelémleti koncepciója | 67 |
| A szakmunkaerő-szükséglet tervezőmunkájának szervezése | 76 |
| Az oktatási reform és ellentmondásai | 82 |
| A munkaerő-tervezés és az oktatási reform módosítása | 90 |
| Az oktatástervezés dilemmái | 96 |
| A munkaerő-prognózisok felülvizsgálata | 101 |
| Átmeneti konszenzus az oktatáspolitika fő szereplői között | 104 |
| Az új reformtörekvések és a tervezés kanyargós útjai a 70-es évektől napjainkig | 109 |
| A szakképzés szocioökonómiai tervezésének új szakasza | 111 |
| Tervezés és tervezésellenesség | 117 |
| Kísérletek az iskolarendszer korszerűsítésére a 70-es években | 130 |
| A 80-as évek újabb reformkísérletei | 141 |
| Epilógus helyett | 155 |
| Irodalom | 161 |