A kosaram
0
80%-ig
még
5 db

Pedagógia 7.

Zsámbéktól-Abonyig/Az MPT Pest megyei Tagozatának tájékoztatója/Különkiadás az V. Pest megyei Pedagógiai Napok alkalmából/Kézirat gyanánt

Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A nevelő-oktató munka megújítására való törekvés nem mai keletű célja és feladata megyénk pedagógus társadalmának. Legjobb óvónőink, tanítóink és tanáraink mindig is készen voltak új utakat... Tovább

Előszó

A nevelő-oktató munka megújítására való törekvés nem mai keletű célja és feladata megyénk pedagógus társadalmának. Legjobb óvónőink, tanítóink és tanáraink mindig is készen voltak új utakat keresni, kísérletezni, olyan eljárásokat és módszereket bevezetni, melyek hatékonyabbá és eredményesebbé teszik a mindennapi munkát, és irányt mutatnak tevékenységünk továbbfejlesztésére is. Az elmúlt években több új tankönyv, tankönyv-pályázati eredmény az országos pedagógiai pályázatokon való sikeres szereplés jelezte kollégáink alkotó kedvét és felkészültségét. Iskoláink széles körben kapcsolódtak be az új nevelési-oktatási terveket megalapozó kísérletekbe, közreműködtek tantervek és tankönyvek kipróbálásában. Nevelőtestületeink élen jártak a gimnáziumi és általános iskolai fakultáció kísérleti előkészítésében, bevezetésében, gyakorlati tapasztalataikkal hozzájárultak a tantervek és tankönyvek módosításához, továbbfejlesztéséhez. A megyében élő alkotó pedagógusok munkája meghatározóvá vált a tantestületek pedagógiai szemléletének formálásában, a módszertani kultúra megújításában. Tapasztalataikat átvették a környezetükben dolgozó iskolák és nevelőtestületek is. Az újító, alkotó pedagógusok körül mindinkább kialakultak és megerősödtek azok a szakmai munkaközösségek, melyek kollektív módon vesznek részt a kísérletező, önfejlesztő munkában. Ebben a kötetben lehetőséget kívántunk teremteni az elmúlt két évben pályadíjat nyert pedagógusainknak arra, hogy pályázataikból részleteket közölve a megye szakmai közvélemény elé tárhassák munkásságukat. Vissza

Tartalom

Deák György: Nagykőrös város alsófokú oktatási intézményei és környezetük kapcsolata 1.
Tóth Tiborné: A fakultatív oktatási rendszer hatása
a kollégium munkájában 3.
Újvári István: Részletezett követelményekhez rendelt
feladatsorok 5.
Giba Istvánné: A munkaközösségek rendszere 6.
Király Jánosné: Család - iskola: emberformálás 9.
Zsidei Barnabásné: Család és iskola 10.
Fenesi Ferencné: Az ének-rajz tanításának összekapcsolása 11.
Kajtár Istvánné: Az óvoda és az általános iskola
közötti átmenet 13.
5artha Mária: Egészségnevelés az óvodában 14
Temesváry Mihályné: Olvasóvá nevelés és könyvtár
használat 17
Paskó Istvánné: Úton a nyitott iskola megvalósításáért
Dr.Abrudbányay János: Útmutató az általános iskolai
tanulószobák irányítása 21.
Pásztori Ilona - Szomorú Jánosné: Differenciált foglalkozások értelmezése 23
Bálint Lászlóné - Diós Sándorné - Horváth Lászlóné - Rónai Mihályné: A differenciálást segítő programok 24.
Polyhosné Babácsek Erzsébet: Differenciált feladatsorok 25
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv