Előszó
Idén kilencedik - a Kreutz Studio kiadásában negyedik - alkalommal jelenik meg a marketingkommunikáció hazai helyzetét és trendjeit bemutató kiadvány, a REKLÁMVONAL. Nagy idő tett el azóta, amikor...
Tovább Előszó
Idén kilencedik - a Kreutz Studio kiadásában negyedik - alkalommal jelenik meg a marketingkommunikáció hazai helyzetét és trendjeit bemutató kiadvány, a REKLÁMVONAL. Nagy idő tett el azóta, amikor az első REKLÁMVONAL füzetek a kilencvenes évek elején megjelentek, és szakmai regiszterként mutatták be a reklámügynökségeket, grafikai stúdiókat. Akkor ezek a kiadványok bemutatkozási lehetőséget és hasznos, praktikus információforrást adtak a frissen formálódó szakma számára. Megismertettek a versenytársakkal és a szövetségesekkel, illetve támpontokat adtak néhány marketingkommunikációs eszköz használatához. Az eltelt időszakban a reklámipar felnőtté vált. igényei és ismeretei megváltoztak. A REKLÁMVONAL a változásokat követve most olyan informatív, tömör kiadvánnyal jelentkezik, amelynek első része iparági áttekintést ad. második fele pedig az egyes iparágak helyzetén keresztül elemzi a szektor marketingkommunikációs tevékenységét. A nagy változásokat megélő távközlési piac kommunikációs stratégiáinak elmélete és gyakorlata mellett terítékre kerül az internetpiac. a dohány- és édesipar helyzete, a kereskedelmi láncok kommunikációja, a kereskedelmi márkák helyzete, valamint azok gyártói márkákra gyakorolt hatása. Az elemzők kiemelten foglalkoznak a marketingkommunikáció ATL és BTL részeivel. a designnal, illetve a közterületi reklámozással. A tanulmányokat neves, gyakorló a szakemberek jegyzik. A REKLÁMVONAL-lal olyan kiadvány megszületése volt a cél. amely közelebb hozza az elméletet és a gyakorlatot, és amelyet haszonnal forgathatnak szakmabeliek - mind a megbízói, mind a szolgáltatói oldalon s talán segíthet az oktatásban is.
Köszönjük mindazok segítségét, akik munkájukkal és támogatásukkal lehetővé tették a REKLÁMVONAL 4 megjelenését.
Simon Attila
főszerkesztő
Vissza