| Kiadó: | Nemzeti Tankönyvkiadó |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 203 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 23 cm x 16 cm |
| ISBN: | |
| Megjegyzés: | Kézirat. 8 fekete-fehér ábrával. Tankönyvi szám: J 12-237. |
| William H. Gaddes: A tanulási zavarok előfordulásának felmérése és etiológiája | 9 |
| Annemarie Fritz: Minimális cerebrális diszfunkciós gyermekek tanulási gyengeségének kognitív és motivációs okai | 31 |
| Byron P. Rourke - M. Alan J. Finlayson: Az iskolai teljesítmények mintázat-változatainak neuropszichológiai jelentősége; verbális és vizuális-téri képességek | 53 |
| A. J. Ayres: Az integrációs folyamat | 71 |
| Félicie Affolter: Az észlelési funkciók zavartalan és patológiás fejlődésének szempontjai | 87 |
| Hildegard Bauer: A primér észlelési folyamatok fejlődése és jelentősége a testi fogyatékosok beszédfejlődésében Affolter és munkatársa nyomán | 97 |
| Andreas D. Fröhlich: Gondolatok az észlelési és mozgásképesség összefüggéséről testi fogyatékosoknál | 117 |
| Christoph Wolfensberger-Haessing: A szeriális észlelési gyengeség, egy kevéssé ismert zavar POS gyermekeknél (POS = a pszichoorganikus szindróma rövidítése) | 133 |
| D. D. Hammill - J. L. Wiederholt: A Frostig vizuális percepciós teszt és fejlesztő probram áttekintése | 141 |
| Gudrun Schmitz: A vizuális percepció fejlesztésére szolgáló Marianne Frostig program tapasztalatai | 157 |
| Jean Alston - Jane Taylor: A kézírási készségek szekvenciája és szerkezete | 179 |
| I. A. McKinlay: Ügyetlen gyermekek | 191 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.