A kosaram
0
MÉG
4000 Ft
a kedvezményes
házhoz szállításig

Iskolakultúra 2012. február

Pedagógusok szakmai-tudományos folyóirata - XXII. évfolyam 2. szám

Szerző

Kiadó: Pannon Egyetem-Gondolat Kiadó
Kiadás helye: Veszprém-Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 112 oldal
Sorozatcím: Iskolakultúra
Kötetszám:
Nyelv: Magyar 
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN:
Megjegyzés: Fekete-fehér fotókkal, ábrákkal illusztrálva.

Fülszöveg

TERMÉSZETTUDOMÁNYOS ISMERETEK MEGÉRTÉSÉT SEGÍTŐ PROGRAM AZ 5-6. ÉVFOLYAMON
Az 1980-as évektől kezdve kitüntetett figyelmet kap a tanulás konstruktivista felfogására alapozva a fogalmi fejlődést és váltást elősegítő tanítás kutatása, különösen a természettudományok területén. Kutatásunk célja, hogy az ismeretelsajátítás folyamatára vonatkozó nemzetközi és hazai kutatások eredményeiből kiindulva olyan oktatási programot fejlesszünk ki, amely segíti a tantárgyi ismeretek mélyebb megértését, a természettudományos alapfogalmak fejlődését, a szakirodalomból már ismert kritikus témák, tudományos fogalmak tanulását, a tévképzetek kialakulásának megelőzését, a meglévő tévképzetek feloldását.

PEDAGÓGUSOK NÉZETEI AZ OSZTÁLYOZÁSRÓL ÉS A SZÖVEGES ÉRTÉKELÉSRŐL
Az osztálytermi értékelés a tanulók iskolai teljesítményének visszajelzését szolgálja a tanulók és a szülők számára. Bár számos eszköz álla pedagógusok rendelkezésére a diákok tudásának értékelésére, a tanulmányi teljesítmény... Tovább

Tartalom

tanulmány
Korom Erzsébet - Nagy Lászlóné: Természettudományos ismeretek megértését segítő program az 5-6. évfolyamon 3
Husz Mária: AFUE projekt: a nevelőszülő szakképesítés megújítása francia modell átültetésével három kelet-közép-európai országban 17
Tóth Edit: Pedagógusok nézetei az osztályozásról és a szöveges értékelésről 34
Rajki Zoltán: A Magyarországi Szabadegyházak Szövetsége 1950-1956 között 46
Gottlieb Éva - Huszti Judit - Tóth Ildikó: A Nyelvvizsgáztatási Akkreditációs Központ kutatási beszámolója a fogyatékkal élő nyelvvizsgázók esélyegyenlőségének biztosításáról a Magyarországon akkreditált nyelvvizsgaközpontokban 55
szemle
Sebestyén József: A bolognai képzési rendszer felsőoktatás-terminológiai hatásai 71
Hódi Ágnes - Tóth Edit: Az amerikai pedagógiai kutatás múltja és jelene 83
Frank Andrea: Igazolt hiányzás? 95
kritika
Takács Géza: Underground pedagógia 3. 108
Hanczár Gergely és Blénessy Gabriella (2010): Oktatástechnika
Hanczár Gergely (2010): Innen nézve
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Iskolakultúra 2012. február Iskolakultúra 2012. február
Állapot:
540 Ft
270 ,-Ft 50
1 pont kapható
Kosárba