A kosaram
0
80%-ig
még
5 db

Új megközelítések a tanulásról és a tanításról

Szöveggyűjtemény/ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar

Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Az Új megközelítések a tanulásról és a tanításról című szöveggyűjtemény az Eötvös Loránd Tudományegyetem „önálló lépések a tudomány területén" TÁMOP-4.2.2./B-10/1-2010- 0030 programja keretén belül készült el. Ennek megfelelően a címben szereplő új megközelítés a tanulás és tanítás témakörét nemzetközi perspektívába helyezi (Hongkong, Oroszország, Finnország, Anglia, India), a tanulmányok szerzői az adott téma jeles, nemzetközileg elismert szakértői. A szöveggyűjtemény két tematikus egységben (Tanulás változó térben és Pedagógusképzés - Pedagógus professzió) hat tanulmányt tartalmaz. A tanulmányok az expanzív tanuláselméletre, valamint a vele kapcsolatos kutatásokra és kritikákra; az akciókutatás és az intézményvezetési stratégiák pedagógusi hatékonyságban betöltött szerepére; a tanulás és tanítás nézőpontjából az újmédiumok jellemzőire; a konstruktivizmus irányzataira és tanárképzésben történő alkalmazhatóságára; a kulcskompetenciák tantervi értékelésének helyzetére, nemzetközi... Tovább

Fülszöveg

Az Új megközelítések a tanulásról és a tanításról című szöveggyűjtemény az Eötvös Loránd Tudományegyetem „önálló lépések a tudomány területén" TÁMOP-4.2.2./B-10/1-2010- 0030 programja keretén belül készült el. Ennek megfelelően a címben szereplő új megközelítés a tanulás és tanítás témakörét nemzetközi perspektívába helyezi (Hongkong, Oroszország, Finnország, Anglia, India), a tanulmányok szerzői az adott téma jeles, nemzetközileg elismert szakértői. A szöveggyűjtemény két tematikus egységben (Tanulás változó térben és Pedagógusképzés - Pedagógus professzió) hat tanulmányt tartalmaz. A tanulmányok az expanzív tanuláselméletre, valamint a vele kapcsolatos kutatásokra és kritikákra; az akciókutatás és az intézményvezetési stratégiák pedagógusi hatékonyságban betöltött szerepére; a tanulás és tanítás nézőpontjából az újmédiumok jellemzőire; a konstruktivizmus irányzataira és tanárképzésben történő alkalmazhatóságára; a kulcskompetenciák tantervi értékelésének helyzetére, nemzetközi trendjeire; illetve egy indiai helyi ellenőrzés gyakorlatára fókuszálnak. A szöveggyűjtemény elsősorban a Neveléstudományi Doktori Iskolák doktoranduszai és oktatói számára készült, ám nagy haszonnal forgathatják a neveléstudományi mesterképzés hallgatói, a pedagógusképzésben érintettek és a téma iránt érdeklődők egyaránt. Vissza

Tartalom

TANULÁS VÁLTOZÓ TÉRBEN
Yrjö Engeström - Annalisa Sannino:
Tanulmány az expanzív tanulásról. Alapelvek, eredmények és jövőbeli kihívások 9
Eric C. K. Cheng - Po Yuk Ko:
Vezetési stratégiák egy tanuláskutató közösség létrehozására 62
Lev Manovich:
Adatfolyam, adatbázis, idővonal: a szociális média formája. Az újmédiával támogatott tanulás-tanítás koncepcionális háttere 81
PEDAGÓGUSKÉPZÉS - PEDAGÓGUS PROFESSZIÓ
Rebeca L. Oxford:
Konstruktivizmus: alakváltozás, lényeg és tanárképzési alkalmazások 89
David Pepper:
A kulcskompetenciák értékelése a tantervekben európai perspektívában 122
Sujata Srivastava:
Az indiai Vadodara város középiskoláinak ellenőrzési gyakorlata 147
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv