| I. szám | |
| BARSINÉ PATAKY ETELKA: A forgalomcsillapítás - új fogalom a közlekedéstervezésben | 1 |
| LUKOVICH TAMÁS: Forgalomcsillapítás a tengerentúlon | 6 |
| FRIEDHELM FEHR: A P+R parkolási rendszer Berlinben | 14 |
| DR. SZABÓ DEZSŐ: A jelzők és a tájékoztatás néhány kédése a városi közlekedésben | 18 |
| CSÁSZÁR FERENC: Az egri korlátozott forgalmú belváros kialakításának problémái és tanulságai | 22 |
| DR. MELEGH GÁBOR: Az elütött gyalogos sérüléseinek figyelembevétele gyalogosbalesetek műszaki szakértői vizsgálata során | 26 |
| DR. ZAHUMENSZKY JÓZSEF: Az UITP Nemzetközi Autóbusz Bizottságának 47. ülése Budapesten | 36 |
| KOVÁCS ZOLTÁN: A Moszkva tér forgalmi rendezésére kiírt tervpályázat eredménye | 38 |
| Közlekedésbiztonság | 43 |
| Szakirodalom | 44 |
| Hírek és közlemények | 45 |
| Nemzetközi szemle | 48 |
| II. szám | |
| DR. TÍMÁR ANDRÁS: Városszerkezet-típusok értékelése a szeméyközlekedési ráfordítások alapján | 55 |
| LOMBÁR ISTVÁN: A településrendezési tervek közlekedési munkarészeinek tartalmi követelményei | 61 |
| CSERMENDY LÁSZLÓ: A közlekedési Főfelügyelet feladatai és tevékenysége | 64 |
| SZALAI BÉLA: A közúti közlekedésbiztonság helyzete és javításának lehetőségei | 67 |
| JANCA TIBOR - SZEGŐ JÁNOS: Az 1983/84. évi budapesti célforgalmi felvétel lebonyolítása és eredményei | 74 |
| BERKI TIBOR: A közúti jelzőlámpás irányítás hatása a tömegközlekedési eszközök megállóhelyeinek utascsere-folyamatára | 87 |
| DR. TÖRŐCSIK FRIGYES - DR. TRÁGER HERBERT: A szolnoki Tisza-híd | 91 |
| DÉR BÉLA: Az V. városi közlekedési konferencia (Eger, 1985. október 22-23.) | 95 |
| Visszapillantás | |
| KELLER LÁSZLÓ: A fővárosi autóbuszközlekedés 1928-32-ig | 101 |
| Szakirodalom | 108 |
| Hírek és közlemények | 109 |
| Nemzetközi szemle | 115 |
| III. szám | |
| PETRIK OTTÓ - DR. HAVAS PÉTER: A Budai Hegypálya története | 123 |
| DERZSI ANDRÁS: A budai várnegyed közlekedése 1986-ban | 129 |
| VÁRADY TAMÁS - GULYÁS LÁSZLÓ-TAKÁCS ÁKOS: A budavári sikló helyreállítása | 132 |
| DR. MEGYERI JENŐ: A budavári sikló felépítménye | 140 |
| DR. KISS IVÁN: A Közlekedéstudományi Egyesület szerepe a budavári sikló újjáépítésében | 142 |
| KAZIMIR ANTONOVICS BRAMSZKIJ: A kijevi sikló | 144 |
| DR. TECHN. SIEGFRIED RÜGER - MARIO SCHATZ: Siklók a Német Demokratikus Köztársaságban | 145 |
| IVAN PELZ: A zágrábi sikló | 149 |
| DR. SOSTARICS GYÖRGY - DR. BALOGH VILMOS: Siklók biztonsági berendezései | 151 |
| DR. SZABÓ DEZSŐ: Nem hagyományos város tömegközlekedési eszközök | 157 |
| Szakirodalom | 168 |
| Hírek és közlemények | 169 |
| Nemzetközi szemle | 170 |
| IV. szám | |
| DR. BERÉNYI JÁNOS: Városi közlekedési kutatások a VII. ötéves terv időszakában | 185 |
| SZŐLLŐSY ATTILA - SZABADI FARKAS: A megyeszékhelyek tömegközlekedésének helyzete | 188 |
| TÜTTŐ IMRE: Taxiközlekedés Magyarországon | 193 |
| KÖVESNÉ DR. GILICZE ÉVA - DR. FÜZY FERENC: Tömegközlekedési hálózat- és viszonylattervezési számítógépi modell | 197 |
| KOVÁCS ZOLTÁN: A belvárosi parkolásszabályozás továbbfejlesztése Budapesten | 201 |
| DR. BERÉNYI JÁNOS: A parkolásszabályozás helyzete a vidéki városokban | 205 |
| DR. BOZSÓ LÁSZLÓ: A számítástechnika alkalmazása és fejlesztése a Budapesti Közlekedési Vállalatnál | 209 |
| HAMZA ZSOLT - MÓZES ANTAL: A forgalomirányító jelzőlámpák optimlásáa Észak-Buda térségében | 214 |
| DR. KECSKÉS SÁNDOR: A magyarországi kisvasutak | 216 |
| Visszapillantás | |
| DR. CZÉRE BÉLA: Lebegő vasúti Pest és Kőbány között (1827-28) | 220 |
| Közlekedésbiztonság | 226 |
| Szakirodalom | 228 |
| Hírek és közlemények | 230 |
| Nemzetközi szemle | 232 |
| V. szám | |
| MARÓTI SÁNDOR: Bevezetés | 241 |
| DÉRI BÉLA: A közlekedéshatósági munka hatása a városi közlekedésre | 242 |
| VARGA JÓZSEF: Az országos utak városi átkelési szakasza Heves megyében | 244 |
| TÜTTŐ LÁSZLÓ - BOGNÁR VID: Az országos út új nyomvonalú átvezetése Eger beépített részén | 248 |
| TESLÉRY LÁSZLÓ: A Heves megyei tanácsi útvagyon helyzete | 249 |
| FEKETE MIHÁLY - BALOGH ISTVÁN: Történelmi környezetben - közlekedés Egerben | 254 |
| MISKOLCI SÁNDOR: Eger és a vasúti közlekedés | 258 |
| MEZEY BÉLA: Gyöngyös közlekedése és a Mátra idegenforgalma | 265 |
| TAKÁCS PÉTER: Az átmenő forgalom hatása Hatvan városára | 267 |
| URBÁN ISTVÁN: Egy új város, Heves közlekedési feladatai | 268 |
| PAPP JÓZSEF: Füzesabony körzetközpont és közlekedése | 269 |
| KELEMEN IMRE: Heves megye városainak autóbuszközlekedése | 270 |
| Visszapillantás | |
| LÉNÁRT ANDOR: Eger régi útjai és a városszerkezet | 274 |
| Közlekedésbiztonság | |
| KOPASZ ÁRPÁD: A közúti közlekedésrendészet feladatai Heves megyében | 277 |
| DR. CSÁSZÁR FERENC: A Heves megye városaiban balesetet okozó gépjárművek sebességének vizsgálata | 279 |
| Szakirodalom | 283 |
| Hírek és közlemények | 286 |
| BÍRÓ ISTVÁN: A városi útépítés és -felújítás technológiai lehetőségei | 289 |
| BAKONDI ENDRE: Autószervíz és autójavító ipar Egerben | 291 |
| ELEK LÁSZLÓ - KAKNICS ALAJOS: Gépjáművezetőképzés Heves megyében | 292 |
| MADARAS SÁNDOR: A Magyar Autóklub Heves megye városaiban | 292 |
| PILISY ELEMÉR: A lakosság közlekedési tájékozottsága | 293 |
| Nemzetközi szemle | 295 |
| VI. szám | |
| CSÍKHELYI BÉLA: A közúti közlekedésbiztonság rendőrségi szemszögből | 303 |
| KOVÁCS ZOLTÁN: A budai várnegyed forgalomkorlátozásának gyakorlati tapasztalatai | 306 |
| KELLER LÁSZLÓ: Számítógéppel a környezet védelméért | 312 |
| DR. SZEGEDI TAMÁS: A Budapesti Közlekedési Vállalat anyagi ösztönzési rendszerének továbbfejlesztése a szolgáltató jelleg és a gazdasági szabályozók figyelembevételével | 319 |
| KIS GÁBOR-GROSZ LÁSZLÓ: A hatékonyabb járműgazdálkodás lehetőségei a budapesti tömegközlekedésben | 322 |
| RUTKAI LAJOS: Az Ikarus 415 típusú autóbusz | 327 |
| GÁBOR PÉTER: Metrójárművek fejlesztési irányzatai külföldön | 333 |
| Visszapillantás | 341 |
| Közlekedésbiztonság | 342 |
| Szakirodalom | 344 |
| Hírek és közlemények | 346 |
| Nemzetközi szemle | 349 |