Előszó
Aki már tartott kémiaórát pénteken a hatodik, vagy hétfőn az első órában, az tudja, hogy igen nehéz ilyenkor a tanulók figyelmét megragadni, lekötni, a tananyagra irányítani. közismert az is, hogy...
Tovább
Előszó
Aki már tartott kémiaórát pénteken a hatodik, vagy hétfőn az első órában, az tudja, hogy igen nehéz ilyenkor a tanulók figyelmét megragadni, lekötni, a tananyagra irányítani. közismert az is, hogy vannak "nehéz" osztályok, amelyekben a tanulók többsége a humán tárgyak vagy a sport, esetleg a művészetek iránt érdeklődik, és a kémiát sajnos csak "túlélni" szeretnék egy kettes osztályzattal. A rendes körülmények között jó bevált módszerek általában hatástalannak bizonyulnak ilyen esetben, ezért a tanár vagy végigkínlódja ezeket az órákat, vagy keresi a jobb, eredményesebb eszközöket.
Az a tapasztalatunk, hogy érdekes, sokszínű, esetleg más tudományágakból (pl. fizika, biológia, környezetvédelem stb.) származó anyaggal kiegészítve, "fűszerezve" a tankönyv tartalmát, leküzdhetjük a felsorolt problémákat.
Vissza