A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Educatio 2003. ősz

Pedagógia, szociológia, história, ökonómia, pszichológia, politológia - XII. évf. 3. szám

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

E-learning
Tót Éva: Oktatás-tanulás-hálózat331
Török Balázs: Az e-learning eltérő kontextusai346
Bőgel György: Innováció és üzlet az elektronikus oktatásban364
Szűcs András: Az elektronikus távoktatás helyzete és perspektívái377
Kárpáti Andrea: Zelig a katedrán389
Buda András: Virtuális oktatás402
Czeizer Zoltán: Formális oktatás és e-learning411
Polónyi István: A válasz az e-learning - de mi volt kérdés?418
Demeter Zayzon Mária: Internetes tartalmak a hazai kisebbségekről430
Kutatás közben445
Liskó Ilona: Esélykülönbségek középfokon
Fináncz Judit: Az Európai Unióval kapcsolatos attitűdök a regionális kötődés tükrében
Kakukné Jakabacska Andrea: Egy távoktatási nyelvi kurzus tapasztalatai
Szabóné Kármán Judit: A magyarországi cigány értelmiség helyzete, mentális állapota
Híves Tamás: A felsőfokú végzettségűek területi megoszlása
Szemle471
Csákó Mihály: Az oktatástechnológia filozófiája és a vasketrec
Erőss Gábor: Etnikai-kulturális sokféleség és oktatáspolitika Nyugat-Európában
Berényi Eszter: E-learning: új technológia vagy új lehetőségek
Summarium481
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv