Fayer L. Márta: Az ismételt felszólítás hatása a választásra
Reklámlélektani tanulmány
Szerző
Fayer L. Márta
(Budapest) ,
, Kiadói varrott papírkötés
, 57 oldal
Sorozatcím:
Dolgozatok a Kir. Magy. Pázmány Péter Tudományegyetem Philosophiai Semináriumából
Kötetszám:
30
Nyelv:
Magyar
Méret:
24 cm x 16 cm
ISBN:
Aukció vége:
2020-04-26 20:00
Aukciós tétel adatai
Budapest, 1939, k.n. (Franklin Társulat Nyomdája, Bp.), 57 p., ill.
Aukciós jelenlegi tétel részletes leirata
Első kiadás. Dolgozatok a Kir. Magy. Pázmány Péter Tudományegyetem Philosophiai Semináriumából. No.: 30. sz. Az ismételt felszólítás hatása a választásra. Reklámlélektani tanulmány. Írta: Fayer L. Márta. Számozott lábjegyzetekkel, vonatkozó táblázatokkal, statisztikákkal, vonatkozó bibliográfiával, angol nyelvű összefoglalóval kiegészített tanulmány. Nyomtatta a Franklin Társulat Nyomdája. Kiadói varrott papírkötésben lévő példány két színnel feliratozott, keretes címfedéllel, feliratozatlan könyvgerinccel, tiszta belívekkel, hátlapon az egyetem philosophiai semináriumának a kiadványlistájával, hiánytalan, jó állapotban.
Előszó
A gyakorlati lélektan célja, hogy felismerje azokat az eszközöket, amelyekkel az emberekre hatni lehet és amelyekkel meg lehet őket nyerni nevelési eszmék, gazdasági célok stb. számára....
Tovább
Előszó
A gyakorlati lélektan célja, hogy felismerje azokat az eszközöket, amelyekkel az emberekre hatni lehet és amelyekkel meg lehet őket nyerni nevelési eszmék, gazdasági célok stb. számára. Természetesen különböző lélektani irányok különféleképpen képzelték el a befolyásolás lehetőségét.
A régebbi Wundt-i eredetű asszociációs lélektan azon az alapon állt, hogy a lelki jelenségek mechanikusan folynak le és ezért a puszta ismétlésben kereste a befolyásolás leghatásosabb módját. Csakhogy az újabb pszichológia felismerte, hogy a befolyásolás nem ilyen mechanikus lefolyású és hatékonysága, amint látni fogjuk, nem az egyetemesnek hitt asszociációs törvény alkalmazásán nyugszik.
A Mc Dougall és Lewin által kidolgozott érzelem és ösztönpszichológia a figyelmet a cselekvések hajtóerőire, a szükségletre és a szándékra terelte. Ez az újabb lélektan felismerte, hogy a szükséglet vagy a szándék bizonyos fezsültséget hoz létre, amelyet az egyén feloldani törekszik. E törekvés révén a környezetben levő s a feszültség feloldására alkalmas dolgok felszólító jelleget nyernek. Különböző tényezőktől függ azonban, hogy valaki a feszültség feloldására egyformán alkalmas dolgok közül melyiket választja, melyiknek lesz számára a legnagyobb felszólító jellege.
Vissza
I. A probléma felvetése 5
II. A kísérleti eljárás terve és az előkísérletek eredménye 12
III. A főkísérlet 29
IV. A választás motiválása 38
Összefoglalás 47
Bibliográfia 50
Angol kivonat 53
Vissza
Amennyiben az utolsó 5 percben licit érkezik, a lejárati időpont további 5 perccel módosul.
Leütési ár:
3.100 Ft
Licitek száma: 1
Ft
Minden aukción megnyert tétel után 15% árverési jutalékot számolunk fel, amely jutalékot a megnyert árverést követően a vételár alapján azon felül kell megfizetni!
Felhasználási feltételek elfogadása
MINDEN AUKCIÓN VETT TÉTEL UTÁN A LEÜTÉSI ÁR + 15% ÁRVERÉSI JUTALÉK FIZETENDŐ!
Aukciós szabályzatunk módosult! A változást piros színnel jelöltük szabályzatunkban. Kérjük, az első licitálás megkezdése előtt figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, valamint az Aukciós szabályzatot.
Az Antikvarium.hu aukciós felületének részletes szabályai és technikai leírása.
Az Antikvárium.hu Kft. aukciós felületének részletes szabályai és technikai leírása itt.